Toimitusehdot

Voimassa / päivitetty 01.06.2019 alkaen

Verkkokauppa

Hoopeefi (y-tunnus 0986031-4) myy fanituotteita yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tarjoamme palvelullemme ja tuotteillemme myös tyytyväisyystakuun. Takuu oikeuttaa sinut vaihtamaan tai palauttamaan KULUITTA tilaamasi tuotteet 10 vuorokauden tarkistusajan sisällä. Näin voit olla varma, että tilaamasi tuotteet toimitetaan sinulle luvatussa ajassa ja kunnossa, vaikket tuntisi kauppaamme ennestään. Toki myös pitkä toimintahistoriamme, yrityksemme on perustettu 1984, kertoo luotettavuudestamme.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Luvallasi lähetämme sinulle markkinointiviestejä, mutta siitä kysytään erikseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen

Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Svea Payments Oy (y-tunnus 2121703-0) yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista. Svea Payments Oy:llä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitoksen toimilupa. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, eli kukaan ulkopuolinen voi nähdä tietojasi. Maksunsaajana näkyy Svea Payments Oy.

Maksusi kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle ja sähköpostiisi lähetetään vahvistusviesti. Viesti sisältää linkin Verkko-ostajan palvelut –sivulle, jossa voit hoitaa kauppiaan tyytyväisyystakuun avulla mm. tuotepalautukset, reklamaatiot ja palautteenannon ympäri vuorokauden.

Maksutavat

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien verkkomaksupainikkeet.

Korttimaksut (Visa, Visa Electron, MasterCard ja Business Eurocard)
Korttimaksamisen verkkokaupassamme tarjoaa Svea Payments Oy yhteistyössä Solinor Oy:n ja Bambora AB:n kanssa. Svea Payments Oy välittää korttimaksujen veloitustiedot (debit tai kredit) Bambora AB:lle, jolla on sopimus kansainvälisten korttiyhtiöiden kanssa (Mastercard ja Visa). Korttinumeroita ei tallenneta Svea Payments Oy:n tietojärjestelmiin vaan ne käsitellään teknisen palveluntuottajan Solinor Oy:n toimesta. Solinor Oy on sertifioitu korttiyhtiöiden laatiman kansainvälisen PCI DSS -tietoturvastandardin korkeimman ”PCI DSS Level 1”-turvatason mukaan. Svea Payments Oy on oman toimintansa osalta sertifioitu PCI DSS -standardin mukaan.

Maksunvälittäjän yhteystiedot:
Svea Payments Oy
Y-tunnus: 2121703-0
Keilaranta 5
02150 ESPOO
Puhelin: (09) 4241 7040, arkisin klo 9.00 – 17.00
Sähköposti: asiakaspalvelu.payments@svea.fi
www.sveapayments.fi

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista OIKEIN tilauksen yhteydessä.

Toimitustapa ja -kulut

Toimituskulut 3,95 € / lähetys. Toimitamme tilaukset pääsääntöiseti kirjeitse, isoimmat ja arvokkaammat postipakettina. Toimitus heti onnistuneen tilauksen jälkeen. Postin kulkunopeudesta riippuen saat tilaamasi tuotteet 2-5 päivässä. Jos menee kauemmin, olethan yhteydessä meihin, jotta voimme selvittää syyn hitauteen pikimmiten.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Vaihto- ja palautusehdot

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä vaihto-ohjeet tai tilinumerosi rahojen palautusta varten.
Palautukset käsitellään välittömästi kun ne meille saapuuvat.

Palautukset toimitetaan osoitteeseen

hoopeefi

Hämeenkatu 16 B 41

15110 Lahti

+358 40 8279459 
hp(ät)hoopee.fi

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos lähetys on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Product added to wishlist
Product added to compare.

Jotta voisit käyttää nettikauppaamme sujuvasti, käytämme joitain evästeitä.

Emme luovuta tietoja kenellekään.